Hetera - Front to back

Hetera

Front to Back

modern metal/metalcore

SMP music 2019.

Piše: Saša Grbić

Sjećam se prva dva albuma ovog benda. Bio je to melodic black metal sa tekstovima na srpskom jeziku. Volio sam da slušam te albume. Onda je došla promjena u zvuku i bend je počeo da svira ovaj modern/industrial metal koji mi se takođe svidio. Sjećam se jednog Terranostra karavana u Banjaluci kad su svirali taj svoj novi opus. Zvuk je bio dosta loš ali sam imao sreću da sam bio na dobrom mjestu u nekadašnjem Music Hallu pa sam mogao relativno da čujem šta su momci svirali. Svidio mi se taj zvuk. Snimili su ovaj album i onda prestali sa radom. Uvijek sam se nadao da će ovaj album nekako ugledati svjetlost dana.

I onda… šok… Na stranicama SMP-a čitam informaciju da je njihova online izdavačka kuća „SMP music“ objavila ovaj album u digitalnom mp3 formatu. Mojoj sreći nigdje kraja.

Šta reći o ovom albumu. Iako ima puno godina kako je ovaj album snimljen mogu samo reći da se može ravnopravno nositi sa današnjim izdanjima, kako sa aktuelnošću i svježinom tako i sa produkciom. Ekipa je u 12 pjesama isporučila mnogo toga dobroga. Ja moram priznati da sam uživao slušajući ovaj album. Vrlo je teško izdvojiti neku pjesmu kao hit jer su sve pjesme ujednačenog kvaliteta i svaka od njih bi mogla biti hit. Ipak ću napisati tri svoja lična favorita: Ikiritama, Exit i Davidians. Ono što daje poseban šmek ovom albumu su klavijature. One su baš obogatile zvuk benda. Nisu ni prenaglašene, a nemaih ni premalo; taman onoliko koliko treba.

Prava je šteta što je ovaj album tolike godine stajao u ladici i tek ove godine doživjeo samo mp3 izdanje. Ovaj album zaslužuje da ddobije svoje fizičko izdanje kako na CD-u tako i za one srećnike koji imaju gramofon i na vinilu. Takođe bi trebalo poraditi da se ovaj materijal nađe na muzičkim stream servisima poput Youtube music, Deezer, Bandcamp i sl.

Spisak pjesama:

01 – Wandy

02 – Issues